YouTube kompaniyasining mahsulot direktori Nil Moxan 2022-yilda kutilayotgan yangiliklar haqida maʼlumot berdi.

Xizmat 2020-yil sentyabr oyida TikTokʼka raqobatchi sifatida ishga tushirilgan qisqa video formati Shortsʼni yanada rivojlantirishni rejalashtirmoqda. Uning umumiy tomoshalar soni 5 trln dan oshdi, dedi Mohan. Bu yil YouTube yangi video tahrirlash va effektlarni qoʻshadi.

Shorts mualliflari sharhlarga video formatda javob bera oladilar. Bundan tashqari, ular oʻz videolarini monetizatsiya qilishning yangi usullariga ega boʻlishadi.

Ulardan biri Shortsʼda toʻgʻridan-toʻgʻri xaridlar, shuningdek, oddiy videolar va jonli translyatsiyalar boʻladi. Xarid qilish funksiyasi 2021-yil noyabr oyidan beri sinovdan oʻtkazildi va butun ilovada mavjud boʻladi.

Shuningdek, integratsiyaning chuqurlashishi tufayli tomoshabinlar oʻz smartfonlari yordamida YouTube TV orqali televizorga kiritilgan video bilan “muloqot” qilishlari, masalan, sharhlar qoldirishlari mumkin boʻladi.

Bundan tashqari, YouTube videoni masalasida metaborliq imkoniyatini oʻrganmoqda. Birinchi navbatda, bu yoʻnalishdagi ishlar oʻyin segmenti uchun olib borilmoqda — kompaniya videolarni interaktiv qilish niyatida.