YouTube videodagi “avj nuqtalar"dan keyin darhol reklamalarni ko‘rsatishni boshlaydi. Bu haqda TechCrunch nashri xabar berdi.

Kompaniya Nyu-Yorkda bo‘lib o‘tgan YouTube Upfront taqdimotida Peak Points formatini e’lon qildi.

Masalan, mashhur juftlik nihoyat unashtirilgan payt va klipdan so‘ng darhol reklama paydo bo‘ladi, deb yozadi TechCrunch.

Google Gemini videolardagi “avj nuqtalar"ni aniqlaydi. Reklama tomoshabinlarning e’tiborini maksimal darajada jalb qilish uchun bunday epizodlardan so‘ng darhol ko‘rsatilishi rejalashtirilgan.

Bu yondashuv hissiy maqsadlash strategiyasini eslatadi — bunda reklama kontent uyg‘otgan his-tuyg‘ular bilan bog‘liq bo‘ladi.

Nashr ta’kidlashicha, hissiy ko‘tarinkilik holatida tomoshabinlar reklama xabarlarini yaxshiroq eslab qolishadi.

Biroq, TechCrunch qo‘shimcha qilishicha, bunday kiritilgan reklamalar bezovta qilishi mumkin, ayniqsa tomoshabin syujetga hissiy jihatdan qiziqib qolgan va tezroq davomini ko‘rishni istayotgan bo‘lsa.

2025-yil 12-maydan boshlab YouTube reklamalarni roliklar o‘rtasida joylashtirishni optimallashtirishni boshladi.

Endi ular tabiiy tanaffuslarda, masalan, sahnalar orasidagi o‘tish yoki suhbatdagi pauzalarda tez-tez paydo bo‘ladi.

Tomoshabinlarning bezovtaligini kamaytirish va ishtirokini oshirish uchun iboralar va faol harakatlar orasida qo‘shimchalar kamroq bo‘ladi.


Avvalroq Spot YouTube “kattalar uchun” video muqovalarini xiralashtirishni sinovdan o‘tkazayotgani haqida yozgandi.

Funksiya ayrim tomoshabinlar uchun nozik bo‘lgan kontentni tasodifiy tomosha qilishdan qochishga yordam beradi.