Tayvanda Yaponiya restoranlari marketing tarmog’i ishdan chiqdi. Bu haqida Secretmag xabar beradi. Bunga sabab Tayvanda joylashgan Sushiro yapon restorani o’ziga xos PR-aksiya e’lon qilishidir.

Unga ko’ra, ismidan xitoy ieroglifi bo’lganlar (鮭魚) Sushironing istalgan restoranlaridan birida 2 kun davomida bepul tushlik qilish imkoniyati berildi. Ismlari hech bo’lmaganda bu so’zga mos keladiganlar 50% chegirmaga beriladi.10% o’z nomlarida ikkita ieroglifdan kamida bittasiga ega bo’lganlarga esa 10% chegirma qilinadi.

Noodatiy aksiya Tayvanliklarni o’z ismlarini “Losos"ga o’zgartirish jarayonini tezlashtirish yubordi. Bu xizmat narxi atigi $3 turadi.

Aksiyaning birinchi kunidayoq tarmoqdagi restoranlarga 200 kishi hujjatlarida “losos” yozuvi bilan tashrif buyurdi.

“Yaqin kelajakda biz losos ta’mini yana bir bor tatib ko’rishni xohlaymiz”, deydi do’stlari bilan $459 sushi iste’mol qilgan namoyishchilardan biri.

Davlat muassasalari xodimlari, yangi ism hujjatlarni rasmiylashtirish ishlari bilan to’lib toshgan bu ikki kun ichida hukumatga ommaviy ravishda shikoyat qilishni boshladilar. Ularning shikoyati rasmiylarni fuqarolardan bepul tushlik qilish uchun o’zlarining nomlarini o’zgartirishdan tiyilishni so’rashga undadi.

“Bu nafaqat ishchilarning vaqtini behuda ketkizadi, balki ortiqcha hujjatlarni rasmiylashtirishga ham olib keladi. Umid qilamanki, odamlar bundan xabardor bo’lishni boshlaydilar “, — dedi Tayvan ichki ishlar vazirining o’rinbosari Chen Tsung-yan.

U ushbu protseduraning arzonligiga qaramay, Tayvanliklar o’z ismlarini hayotlarida atigi uch marta o’zgartirish huquqiga ega ekanligini eslatdi va ushbu imkoniyatni qisqa muddatli aksiyalarga sarflamaslikka chaqirdi.