“Яндекс” o’zining yangi logotipini taqdim etdi — bu kompaniyaning yangi identifikatsiyasining bir qismi. Bu haqda Forbes nashrining saytida xabar beriladi.

Logotipga qo’shimcha ravishda “Яндекс” ning yangi belgini (qizil doirada “Я” harfi) va logotiplar dizayni uchun yangi shriftni taqdim etdi.

Belgini interfeyslarda va hayotda, masalan, kurнerlik sumkalarida ko’rish mumkin, deyiladi xabarda. Shrift xizmat logotiplarida ishlatiladi. Bundan tashqari, “Яндекс” qidiruv satrining ko’rinishini o’zgartirdi.

Oxirgi logotip 13 yil oldin o’zgartirilgan edi.

“O'shanda hech kim internet-kompaniya mahsulot yetkazib berishi, to’lovlarni qayta ishlashi va uchuvchisiz transport vositalarini amalga oshirishi mumkinligi haqida hech kim o’ylamagan edi “, — dedi Gennadiy Loxtin, Yandex.Poisk dizayn direktori.

Uning ta’kidlashicha, yangi identifikatsiya zamonaviy Yandexning mohiyatini aks ettiradi va turli xil sirtlarda, smartfon ekranidan tortib, rastadagi mahsulotlari va joylashtirilgan paketgacha yaxshi ko’rinadi.

Avvalroq Spot, “Одноклассники” o‘zining logotipi, desktop versiyasi va mobil ilovalarining dizaynini yangilagani haqida ma’lumot bergan edi.